fulla a gladsa ภถพำไหดอ

vi har vart ute pa nattkluvb och sett alla kommentarer frpn er hemma. klockan ar 1 har. blev att komma hem tidigt for vi festade igar nar det var special show pa cluvb "Orange dance"
vi kommer inte ha tillgang till interbet i nara dagar for vi ska bya hotel imorn. vi skriver intre ut namn for vi vill inte kranka folk for aven om vi ar gossip girlds sa aaar viiiii snallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi vill heller inte bli anmalda for vi gor bloggen for alla skvallrar oss mkt saker men nae vi vill inte sara folk. och vi alskar alla manniskor vita, svarta, blaa , bruna, gula, men erkann att det ar kul med lite skvaller ni far lexom ta reda pa saker ochvh ting sjalva vi bara ger ledtradar. 
nu kmr Timmy boy som vi traffat, forfest har i lagenheten



ni kan inte gissa ooss for vi ska slanga vara klader
har lanat timmys dator han har photoshp och thailandska bokstavar som ord pa taganten har i thailand vi ar glada.

ำพ๓ไพกห๗ ำพ๓ไพกห๗






Kommentarer
Postat av: Lina!

HAHAHA såna jävla lodare, låstas vara utomlands fast man egetnligen hänger i hålan nyköping. Om ni ska ha en skvallerblogg se till att få tag i lite skvaller som stämmer fast iförsig inte konstigt att ni inte har något. Bor man ute i vichan och bara har varandra så ;)

2009-12-08 @ 14:35:21
Postat av: Ebbe

om ni kollar min blogg just nu så ser ni att jag inte alls dejtar ngn 26 åring vid namnet Andreas , eller var det anders som ni skrev? TÖNTAR!!

2009-12-08 @ 23:13:51
URL: http://toybooy.blogg.se/
Postat av: GOSSIP GIRL

<3 Ville bara säga att jag har börjat en blogg där jag skriver RIKTIG skvaller om min privat skola&elever (samma sak :P).



P.S.: Jag skriver i engelska, så att många kan njuta :3.

2010-03-28 @ 20:01:33
URL: http://real--gossipgirl.blogspot.com/
Postat av: hej hej

hej, jag har kollar på din andra blogg, jag tycker de vore jättekul om du kunde göra precis så, och skriva så som du gör på din andra blogg fast för just nyköping, dessutom tror jag faktiskt att den här bloggen skulle kunna bli riktigt populär då.. hoppas du börjar skriva mer här..:D

2010-11-07 @ 20:02:18
Postat av: Anonym

Haha ingen skvallerblogg , de här är en amatör som inte har något att skriva , Skvallerblogg ska namn och efternamn fram , vadå tjej tessin. Säg namn förhelvete

2010-12-20 @ 00:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0